- با توجه به استفاده از قطع کن های لازم (لیمیت سوئیچ و بردهای الکترونیکی) در کنترل باکس، توصیه میشود که برای جلوگیری از آسیب دیدن جک از برق مستقیم استفاده نشود و از کنترل باکس های مربوطه استفاده شود. درصورت استفاده بدون کنترل باکس، خرابی جک ها مشمول گارانتی این شرکت نمیباشد.
- برای این مورد باید از دو عدد باتری 12 ولت 1.3 آمپر استفاده شود. نحوه ی نصب این باتری ها هم در درپوش قسمت باتری کنترل باکس نمایش داده شده است.
- بله. بطور مثال در مدل های LA25 این شرکت، موتور و شفت هم راستا هستند.
- مدل 08 مستقل هستند بدین معنا که جک ها بصورت تک تک کار میکنند ولی مدل 01 جک ها بصورت جفت و یا موازی یا به اصطلاح ترند عمل میکنند.
- خیر. آپشن شارژر باتری بک آپ داشتن در مدل های سه محور و چهارمحور موجود میباشد.
- خیر
- سری های NL1000 اینورترهایی ساده و اکونومی هستند که برای مصارف سبک مانند پمپ و فن و سری های NZ2000 و NZ8000 جهت مصارف سنگین تر پیشنهاد میشوند.
- سری های NZ2000 و NZ8000 دارای کیپد جداشونده هستند.
- بله. سری های NZS این شرکت IP65 هستند.
- کامپیوترهای صنعتی یا IPC های این شرکت تحت ویندوز هستند ولی تاچ پنل های سری LEVI و PI تحت برنامه های LeviStudioU و PIStudio هستند.
- بله
- بله. این تاچ پنل ها از اکثر پی ال سی های موجود در بازار پشتیبانی میکنند.
- در سری های LX2E مدل های 8ورودی- 6خروجی و در سری های LX3V مدل های 8ورودی-6خروجی و 12ورودی-8خروجی قابلیت نصب ماژول ندارند. برای نصب ماژول جداگانه میتوان مدل های بالاتر از لحاظ تعداد ورودی و خروجی را انتخاب کرد.
- موتورهای استاندارد افزایشی و سریال بوده ، موتورهای Flat سریال می باشد
- سری VS از سری تولیدات قدیم بوده و از سال 2016 تولید نمی شود و باید از سری L7 جایگزین شود و حتماً کابل انکودر هم تعویض گردد.
- کمترین 100 وات و بیشترین 15 کیلووات
- بله، سیم بندی کانکتور 50 پین در سری L7 نسبت به VS متفاوت هست، کابل پاور مشترک و کابل انکور هم تغییر می کند.
- بله، با دادن فاز و نول روی دو عدد از پایه های L1, L2,L3 می توان راه اندازی کرد
- خیر
- خیر
- خیر
- خیر
- خیر، کلیه موتورهای درنا با انکودر افزایشی می باشد.
- دور موتور تقسیم بر نسبت تبدیل گیربکس = دور خروجی گیربکس گشتاور موتور ضربدر نسبت تبدیل گیربکس = گشتاور خروجی
- گیربکسهای دنده مورب، دنده صاف و T شکل گیربکسها با دنده صاف، مدلهای اقتصادی و دارای تنوع فیزیکی و لقی ثابت بصورت مستقیم و 90 درجه می باشند. گیربکسها با دنده مورب، دارای تنوع فیزیکی بالا و لقی خیلی کم، در بعضی مدلها برای مصارف خاص مانند صنایع غذایی و فضای مرطوب و بصورت مستقیم و 90 درجه گیربکسهای T شکل که بصورت چرخ دنده ای بوده و دارای لقی پایین و ثابت و دارای تنوع فیزیکی زیاد
- با ورو به سایت www.apexdyna.com و قسمت Design Tool/Gearbox و وارد کردن برند و مدل موتور در استپ اول و انتخاب گیربکس در استپ های بعدی
- با توجه به Rated Torque و Pick Torque موتور ضربدر نسبت تبدیل گیربکس ، نباید از ماکزیمم ترک گیربکس بیشتر باشد در این صورت باید از سایزهای بزرگتر استفاده شود.
- پیشنهاد نمی شود اما باید توجه شود که سایز و طول شفت و فلنج قابل نصب باشد و برای این مورد، شرکت اپکس هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
- پیشنهاد نمی شود و برای این مورد شرکت اپکس هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
- یعنی لقی براساس دقیقه بوده و برای تبدیل به درجه باید مقدار لقی مارک شده روی گیربکس را تقسیم بر 60 کنید که مقدار درجه مشخص شود.
- خیر، نوع روان کننده داخل گیربکس براساس میزان ساعت کارکرد لحاظ شده است.
- همه گیربکسها ضد آب نبوده و فقط در بعضی مدلها برای مصارف صنایع غذایی بوده و یا با بدنه استنلس استیل طراحی شده است.