رفتن به محتوای اصلی
شرکت مهندسی فراسیس
  • آدرس : خیابان ستارخان، خیابان کوثر سوم‏، پلاک ۵، واحد ۶
  • پست الکترونیک : info@farasysco.com

  • تلفن : ۹-۶۶۵۹۳۵۱۷-۲۱-۹۸+
    نمابر: ۶۶۵۹۳۵۲۰-۲۱-۹۸+

  • وب سایت :www.farasys.ir

موقعیت مکانی ما
00-21-66593517-9 info@farasysco.com
ـ پشتیبانی
Document
  • با توجه به استفاده از قطع کن های لازم (لیمیت سوئیچ و بردهای الکترونیکی) در کنترل باکس، توصیه میشود که برای جلوگیری از آسیب دیدن جک از برق مستقیم استفاده نشود و از کنترل باکس های مربوطه استفاده شود. درصورت استفاده بدون کنترل باکس، خرابی جک ها مشمول گارانتی این شرکت نمیباشد.
  • برای این مورد باید از دو عدد باتری 12 ولت 1.3 آمپر استفاده شود. نحوه ی نصب این باتری ها هم در درپوش قسمت باتری کنترل باکس نمایش داده شده است.
  • بله. بطور مثال در مدل های LA25 این شرکت، موتور و شفت هم راستا هستند.
  • مدل 08 مستقل هستند بدین معنا که جک ها بصورت تک تک کار میکنند ولی مدل 01 جک ها بصورت جفت و یا موازی یا به اصطلاح ترند عمل میکنند.
  • خیر. آپشن شارژر باتری بک آپ داشتن در مدل های سه محور و چهارمحور موجود میباشد.
  • خیر
  • سری های NL1000 اینورترهایی ساده و اکونومی هستند که برای مصارف سبک مانند پمپ و فن و سری های NZ2000 و NZ8000 جهت مصارف سنگین تر پیشنهاد میشوند.
  • سری های NZ2000 و NZ8000 دارای کیپد جداشونده هستند.
  • بله. سری های NZS این شرکت IP65 هستند.
  • کامپیوترهای صنعتی یا IPC های این شرکت تحت ویندوز هستند ولی تاچ پنل های سری LEVI و PI تحت برنامه های LeviStudioU و PIStudio هستند.
  • بله
  • بله. این تاچ پنل ها از اکثر پی ال سی های موجود در بازار پشتیبانی میکنند.
  • در سری های LX2E مدل های 8ورودی- 6خروجی و در سری های LX3V مدل های 8ورودی-6خروجی و 12ورودی-8خروجی قابلیت نصب ماژول ندارند. برای نصب ماژول جداگانه میتوان مدل های بالاتر از لحاظ تعداد ورودی و خروجی را انتخاب کرد.
  • موتورهای استاندارد افزایشی و سریال بوده ، موتورهای Flat سریال می باشد
  • سری VS از سری تولیدات قدیم بوده و از سال 2016 تولید نمی شود و باید از سری L7 جایگزین شود و حتماً کابل انکودر هم تعویض گردد.
  • کمترین 100 وات و بیشترین 15 کیلووات
  • بله، سیم بندی کانکتور 50 پین در سری L7 نسبت به VS متفاوت هست، کابل پاور مشترک و کابل انکور هم تغییر می کند.
  • بله، با دادن فاز و نول روی دو عدد از پایه های L1, L2,L3 می توان راه اندازی کرد
  • خیر
  • خیر
  • خیر
  • خیر
  • خیر، کلیه موتورهای درنا با انکودر افزایشی می باشد.
  • دور موتور تقسیم بر نسبت تبدیل گیربکس = دور خروجی گیربکس گشتاور موتور ضربدر نسبت تبدیل گیربکس = گشتاور خروجی
  • گیربکسهای دنده مورب، دنده صاف و T شکل گیربکسها با دنده صاف، مدلهای اقتصادی و دارای تنوع فیزیکی و لقی ثابت بصورت مستقیم و 90 درجه می باشند. گیربکسها با دنده مورب، دارای تنوع فیزیکی بالا و لقی خیلی کم، در بعضی مدلها برای مصارف خاص مانند صنایع غذایی و فضای مرطوب و بصورت مستقیم و 90 درجه گیربکسهای T شکل که بصورت چرخ دنده ای بوده و دارای لقی پایین و ثابت و دارای تنوع فیزیکی زیاد
  • با ورو به سایت www.apexdyna.com و قسمت Design Tool/Gearbox و وارد کردن برند و مدل موتور در استپ اول و انتخاب گیربکس در استپ های بعدی
  • با توجه به Rated Torque و Pick Torque موتور ضربدر نسبت تبدیل گیربکس ، نباید از ماکزیمم ترک گیربکس بیشتر باشد در این صورت باید از سایزهای بزرگتر استفاده شود.
  • پیشنهاد نمی شود اما باید توجه شود که سایز و طول شفت و فلنج قابل نصب باشد و برای این مورد، شرکت اپکس هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • پیشنهاد نمی شود و برای این مورد شرکت اپکس هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • یعنی لقی براساس دقیقه بوده و برای تبدیل به درجه باید مقدار لقی مارک شده روی گیربکس را تقسیم بر 60 کنید که مقدار درجه مشخص شود.
  • خیر، نوع روان کننده داخل گیربکس براساس میزان ساعت کارکرد لحاظ شده است.
  • همه گیربکسها ضد آب نبوده و فقط در بعضی مدلها برای مصارف صنایع غذایی بوده و یا با بدنه استنلس استیل طراحی شده است.
برگشت به بالا